Sortimentslåda

Idag har jag köpt en sortimentslåda för mina amigurumiögon och nosar mm. Nu är det äntligen ordning på alla småprylar som legat i olika påsar och skrotat :)))

Igår fortsatte rensningen av källarförråden och det visar sig att vi har samlat på oss en hel del gammalt bröte.
Så idag har sambon och jag varit på tippen med skräp. Det som kan komma någon annan till gagn har vi skänkt till Bra och Begagnat. Vi har även klarat av storhandeln idag så ikväll kan vi verkligen unna oss att ta det lugnt!

Vi kikade nyss på slutet av friidrottstävlingen i Finland och imponerades av Melker Svärd Jacobsson som hoppade högt och bra för att vara 17 år. Ett namn att hålla ögonen på i framtiden precis som med Angelica Bengtsson. Kul! :)

Värre var det med stackars Emil Jönsson som skadade sig under skidSM idag. Ajajaja, ont i knät, inte bra
:-( Hoppas att han hämtar sig innan VM. Vi håller tummarna här hemma!

Så mycket virkande har det inte hunnits med de här dagarna. Har varit fullt upp med annat. Och mer blir det då flytten närmar sig med stormsteg. Får se om jag hinner virka lite imorgon efter att vi firat sambons systers födelsedag. Grattis J som fyller 26 år :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0