En söt kanin






Idag har jag tränat och sedan promenerat i över en timme. Skönt! Fint väder är det fortfarande :) Sambon har arbetat extra idag så han var trött och sov några timmar när han kom hem. Då hann jag städa badrummet och diska innan han vaknade. Sen blev det filmkväll. Lite amigurumivirkande har också hunnits med, inte så mycket dock, för jag har haft hemskt ont i nacke och skuldror några dagar. Kunde trots detta inte riktigt hålla mig så jag virkade en liten stund iaf. Den amigurumin jag gör nu är inte färdig än så den får ni se en annan gång. Här kommer däremot en kanin som jag gjorde färdigt förra helgen. Mönstret kommer från Mia Bengtssons bok "Virka amigurumi : söta små glädjespridare" Den var pillig att göra men rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0