Gotland!



Nu åker jag till Gotland en vecka. Det ska bli härligt! Ska promenera och cykla och bada om vädret tillåter det :) Ska njuta av stillheten och läsa böcker och se på film. Stackars sambon jobbar och får stanna hemma. Kommer bli tomt utan honom men det får man ta. Det är bra att sakna varandra ibland också!
 
Det enda tråkiga i tillvaron är att mamsen ramlat och brutit ett ben i foten. Inte kul! När jag kommer tillbaka så ska jag åka till henne och pyssla om henne några dagar. Hon får inte stödja foten på flera veckor och har svårt att ens ta sig ut på sin veranda i dagsläget. Men bröderna tar hand om henne så bra den här veckan. Tur det!

Har ingen dator på ön så från mig hör ni inget på ett tag. Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: guldmulten

Ha det så jättebra nu!

Vi hörs!!

2011-06-27 @ 14:32:04
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0