Hallsbergstjejer på besök!

 
Idag har jag haft besök av två tjejer. En liten C som är söt som socker kom och hälsade på med sin mamma. Två och en halv månad gammal och när hon ler så smälter jag :) Så fruktansvärt go! Mamma G och jag tog en tur till Sveas och åt goda mackor och satt och pratade en stund och lillan sov så snällt i sin vagn. Mysigt! Tack för besöket :)

Häromdagen var vi som sagt hos Guldmulten och där var det fullt ös med ungar överallt. Vi trädgårdsfixade en stund och sen blev det fika och prat. Ujujuj vad många barn som har kommit in i vårt lilla gäng, roligt! Jag lyckades stjäla lite bebisgos med de båda nytillskotten *myyys*

Nu väntar jag på sambon som snart slutar jobbet. Fick mejl från honom idag där det stod att det vankades tårta på jobbet. Morr! Vill också ha! :) Tur jag har jordgubbar hemma, det är ju också gott. Ska äta upp alla så att han inga får nu när han är elak och äter tårta utan mig. *moahahahaha* ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0