Tjejfika, välbehövligt för själen :)

Ikväll var det tjejfika hos guldmulten. Jag är rejält trött och slut efter allt runt flytten och tänkte först inte åka med på fikat. Men sen kände jag bara att nej jag måste ta en paus och bara tjöta lite med vänninorna. Det var jätteskönt att bara sitta och snacka skit och så fick jag gosa lite med C:s lillkille A som är söt som socker :) Känner mig mkt gladare och mer tillfreds efter fikastunden, det är tur man har sina vänner!

Har verkligen varit dålig på att skriva på bloggen på sistone men jag har inte haft ork eller tid. Mina amigurumis är nerpackade i kartonger och kommer inte upp förrän nästa vecka. Sambon är fortfarande hängig efter en seg förkylning och kämpar så gott han kan med att montera ner möbler after arbetstid. På fredag är han iaf ledig så att vi ska hinna plocka ihop det sista innan flytten på lördag.

Nu ska jag krypa ner och sova, är riktigt trött och ledbruten efter intensiv packning och har en hemsk huvudvärk som har suttit i sedan jag bara kartonger och kassar som jag inte borde bärt i helgen. Jag är envis men det var riktigt dumt av mig att bära tungt när jag vet att jag inte klarar av det. Så nu får jag lida för det *ajajaj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0