En händelserik vecka



Josh Holloway. Jag säger inget mer ;-)

Förra veckan gick i en rasande fart. Många aktiviteter avlöste varandra och veckan gick superfort. På tisdagen var pappa med fru här och vi gjorde stan. Det gick rätt så fort ;-) Vi hade trevligt och kollade på film och fikade gott innan de åkte hemåt. Onsdagen spenderade jag i Örebro från tidig morgon till sen kväll. Jag var på sjukgymnastik, på läkarbesök, träffade S och lilla L några timmar på em, trevligt! Efter det var det en stunds tjejfika hemma hos SK, god sallad fick vi där! Sen bar det av till teatern för att titta på E och hennes coola gäng som spelade en pjäs om svek och kärlek. Jättebra! På torsdagen åkte sambon, JW och jag till G för att träffa sötaste nykomlingen i kompisgänget C. En så fantastiskt fin och gullig liten tjej var det :) Ville ta med henne hem! På kvällen blev det lite mer Losttittande när sambon jobbade. Är snart klar med andra säsongen nu.

Under helgen så blev det lite solande och shoppande. Nu är det så skönt ute att det inte är klokt! Solen värmer men det är fortfarande skön luft och svala brisar mellan varven. Nätterna är inte för varma och insekterna har inte tagit över. Jag önskar att det här vädret håller i sig länge nu, med lite lagom regnavbrott mellan varven. Det känns fantastiskt skönt att veta att de fina månaderna ligger framför en. Sommaren går alldeles för fort men jag ska verkligen försöka njuta av den så mkt det bara går. Vintern var HEMSK i år så nu njuter jag verkligen av solen och värmen!

Idag väntar jag på att hyresvärden och en hantverkare ska komma för att börja med arbetet att renovera alla fönster i vårt hus. Han sa igår att han skulle komma idag klockan åtta på morgonen, men än har han inte dykt upp (nu är klockan strax innan elva) Hmmm, har varit lite skumt ibland med vår värd, han säger att han ska göra saker men det blir inte gjort. Hoppas att det inte blir krångel längre fram med honom. Än så länge har det handlat om små saker som tar tid eller inte gjorts. Blir värre om det blir större problem, men vi får hoppas att han haft en stressig period privat eller något.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Josh Halloway - skulle jag inte säga nej till - vilken hunk! :P

2011-07-16 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0