Världens finaste har anlänt :)

På morgonen den 2:a april anlände den finaste i hela världen. Med ett skrik kom hon ur magen och mammakänslorna flödade över direkt! Vi älskar verkligen vårt lilla knyte som kom tilll oss och vi kan fortfarande inte sluta titta på henne. Hon är den sötaste och finaste lilla tjej som någonsin funnits :D Ska ta lite fler bilder någon dag som jag kan skicka till den som vill ha. Vill inte lägga ut bilder här. Vår finaste har iaf ljusbrunt hår och gråblå ögon, allt detta kan ju ändras efter hand så vi får se vart det slutar. Men så ser hon ut nu iaf :) Och hon har min uppnäsa ;P

Vi landar fortfarande efter att ha blivit föräldrar. Vår lilla tjej sover inte så värst länge i stöten så det är intensivt här hemma må ni tro. Jag bävar inför sambons återgång till jobbet på måndag, huga, det känns läskigt och stort att vara själv hela dagarna! Men det ska väl gå det med :) Har varit toppenskönt att vara två som kunnat diskutera saker och hjälpas åt. Tycker man kunde fått minst två månader tillsammans i början för att hitta en rytm! Trötta och hålögda som få är vi med mkt vakentid på dagar och nätter. Men hon är värd allt!

Har varit en del kämpande med amningen vilken förstörts av det faktum att vår bebis är ett sk diabetesbarn som behövde ersättning i början jämte bröstet. Det är en lång historia som jag inte orkar dra här men kämpigt har det varit och är så än. Men vi jobbar på här, man gör ju allt för sin bebis!

Nu ska jag gå in till min älskade familj som sitter och halvsover i soffan framför tv:n!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0