Nya tider!

Nu är julen slut sedan länge och det nya året har redan börjat. Förra året hände det mkt men det allra bästa som hände var när vi fick veta att vi skulle ha ett litet barn :) Det känns fortfarande helt overkligt trots att jag kan känna hur bebin stuffar runt inne i magen ibland. Har extremt svårt att förstå hur en annan människa kan växa och leva inuti mig. Skulle vilja titta in i magen och kolla läget ibland men allt ligger utanför min kontroll. Det är också svårt för ett kontrollfreak som jag ;D

Igår var sambon och jag i Västerås och handlade barnvagn! Fick tag på en begagnad Emmaljunga city cross från -08 i perfekt skick. Precis en sådan som vi ville ha! :D Det är en lättkörd vagn med många fördelar så nu är vi jätteglada! Paret vi köpte vagnen av såg att jag var gravid och frågade om vi behövde spjälsäng. Ja sa vi och fick med oss en Ikea spjälsäng för en hundring. Dessutom så slängde hon med en Ikea barnstol och plockade fram en jättekartong med urfina, välskötta söta babykläder som hon sålde billigt till oss. Så vi åkte hem med bilen full och glada i hågen :)

Tack mamma för att du hjälper oss med pengar till vagnen! Vi är så glada och tacksamma för att du ställer upp på oss! Tänk vilken tur vår bebis har som har en mormor som du :)



Kommentarer
Postat av: guldmulten

ÅH!! Så underbart bra att ni hittat en vagn. Citycross till folket!! :))

Säng, barnstol och kläder också, jösses vilket flyt ni har. Kanon ju!!!

Nu är ni rustade och redo, bara att vänta in nu !! :)

2012-01-17 @ 08:39:02
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi, ja det var flyt! Behöver dock fortfarande skötbord och bilbarnstol, sen är det mest smågrejer. Men det är ju tid kvar :)

2012-01-17 @ 08:53:16
URL: http://gomorronsol.blogg.se/
Postat av: A-L

Söta och rara föräldrar väntar för det här barnet oxå =D

Grattis till alla fynd, söta ni :D

Kram från oss här

2012-01-17 @ 10:03:34
Postat av: Maria

Tack A-L för dina fina ord! Vår bebis får en superfin gammelmoster i sitt liv! :D

2012-01-20 @ 13:39:10
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0