Trött på vinkelslip...

Skulle sätta mig på balkongen förut idag och läsa en bok och njuta av vädret. Precis när jag ska slå mig ner så sätter en granne i gång med sin vinkelslip. Suck.................. Många många timmar har han hållit på den marodören :-( Han började vid tre i eftermiddags och håller på fortfarande och nu är klockan åtta på kvällen.

Jag insåg att jag måste komma ihåg detta:  Att i Sverige så ska allt hända på dessa korta vår- och sommarmånader. Huset ska renoveras, trädgården byggas i, möbler ska snickras och garaget ska lagas mm mm mm mm mm Det är aldrig lugnt på sommaren! Känner mig nere och trött idag med svår huvudvärk dessutom i vänstra delen av huvudet. Vinkelslipen skär bokstavligen genom märg och ben, det kanske är därför jag är så grinig *morr* Längtar till Gotland och semestern, i pappas hus är det oftast fridfullt och lugnt! Sambon ska dock ha sen semester så det är länge kvar tills dess...

Depp depp depp en dålig dag idag :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0