Hemma och vänder!



En bild från badplatsen i Ronehamn där jag under veckan badat massor!

Är nyss hemkommen efter veckan på Gotland. Det har varit en underbar vecka med sol och bad och jag har tagit dagen som den kommit. Härligt! Nu känner jag mig laddad med ny energi och åker imorgon till mamma för att ta hand om henne litegrann. Tog en kort paus här hemma för att vara med min älskade sambo också. Har ju saknat honom! :)

Veckan på ön gick fort, dagarna var soliga och doftade sommar. På Gotland finns den riktiga sommaren, ingen annanstans får jag den rätta sommarkänslan! Doften av vilda blommor och hav är en kombination som gör mig lycklig och varm inombords. Jag har vandrat och cyklat längs stigar jag inte förut gått på och bara insupit alla dofter och ljud av sommaren. Jag älskar mitt sommarGotland!

Havet har varit varmt och härligt att bada i. Den första dagen var det ca 18 grader men sen ökade det till mellan 23-25 grader och denna temperatur höll i sig sen. Den enda gången det var kallt att bada var när jag åkte till andra sidan ön för att träffa G & co som var på semester i Björkhaga. Där var vattentempen 15 grader! *burr*
Jag badade dock ändå som den badfisk jag är men fick sedan utslag som kliar. Det luktade inte gott i vattnet där och det såg ut lite som algblomning i strandkanten, det kan ju varit detta jag fick klåda av, vem vet. Nåväl det var iaf kul att träffa G med familj och familjen D. Söta barn har dom :)

Träffade en släkting och fikade en dag och var med pappa och fikade på favoritcafét Bagarns i Hemse en annan dag. Resten av tiden var det mest solande, badande, läsande av böcker och cykling som gällde. Längtade inte hem en enda gång. Dock längtade jag efter min älskling!

Älskar dig V :)


Kommentarer
Postat av: V

Har saknat dig med älskling!



Skönt att ha dig hemma igen, även om det bara är en kortis :)



Älskar dig med, min käraste sambo :)

2011-07-06 @ 14:46:38
Postat av: Barbro

Jag vill också bada på den stranden :D Kanske blir sommargotland nästa år. Ska spara järnet! Kram Babs

2011-07-16 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0