På plats!

Nu är vi äntligen på plats i vår nya lya! Den förra lägenheten är städbesiktigad och klar och nycklarna är överlämnade till förra hyresvärden. Det har varit tufft och slitigt men tack vare goda vänner och snälla familjer så har allt gått bra. Min mamma och sambons föräldrar har varit helt suveräna och ställt upp för oss till hundra procent. Jag förstår inte att ni orkade! Tusen tack för allt ni gjort!

Här är det kaos och kartonger överallt. Man får kryssa fram genom all bröte :) Men i helgen har sambon långledigt så vi ska väl hinna få upp en del ur kartongerna iaf. Och kanske bygga ihop en och annan möbel. Någon virkning har det inte varit tal om den senaste tiden och det dröjer kanske ett tag innan det orkas med men det kommer så småningom!

Ikväll blir det soffhäng för jag är trött och har ont i hela kroppen. Ny serie med Criminal minds ska kollas in bl.a.
I förmiddags var G här och hade med sig smarrigt fikabröd. Tydligen bor vi granne med huset som hennes mormor och morfar byggt och bott i förut. Lite festligt! Vi spanade lite på det från sovrumsfönstret :)

Och jag bara måste få säga det en gång till, jag är så glad för att ha en diskmaskin!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0