Besök i Charleswood!



Igår var jag i Charleswood och hälsade på B och hennes underbara barn M och B. Kul!!! Vi snackade skit, kollade in några av B:s senaste span på Facebook och skrattade en massa. Efter en stund så försvann lilla B iväg, hon skulle till någon fritidsgård. Det var roligare än att umgås med gamla tanter som mig visst ;-) Vi avslutade mitt besök med att spela familjeTP, jättekul! M som också kallas maneten *hehe* var särskilt duktig måste jag säga, hon svarade rätt på riktigt svåra frågor flera gånger! Hon virkar så fina saker också, nästa gång får du försöka virka en SvampBob maneten ;-p Tack alla i familjen H för en riktigt trevlig eftermiddag/kväll! I sommar åker vi och badar på mysstranden och då sover jag över så vi hinner umgås lite mer :D *kram*

Kommentarer
Postat av: B den större

Vi hade också roligt. Måste lära mig att virka med, en väska som "M den mindres" vore inte fel. Och sommardagar på mysstranden ser vi fram emot. kramis

2011-04-14 @ 11:58:06
Postat av: Maneten

hahaha ja det va ju kul det där spelet! :D viklen bar idé jag ska typ virka eller nån med avsmpbob! :D

2011-04-15 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0