Bäckensmärtor och bebistankar

Usch och fy för de hemska bäckensmärtor jag åkt på. Har varit lite bättre från dom värsta migränattackerna nu ett tag. Så skönt! Men den friden varade inte länge för jag har istället åkt på världens smärtor i ländryggen som strålar ner i baken. Ibland är jag nära att skrika högt för att det gör så ont. Sicket skit! Men jag hoppas det blir bättre snart. Tycker bara att kroppen inte är så smart funtad ibland... En nära vän har haft problem med bäckensmärtor och foglossning så till den grad att hon i princip varit sängliggande de sista månaderna av sin graviditet. Jag kan bara ana hur jobbigt hon haft det! Styrkekramar till dig S!

Är i vecka 22 nu och tiden tickar både långsamt och fort. Mkt tankar om mammaskap och bebisar far runt i huvudet. Hoppas hoppas att du vår lilla bebis mår bra därinne! Vi älskar ju dig :)


Kommentarer
Postat av: A-L

Oj då så jobbigt, stackare! Sköt om Er, hoppas Ni får en fin fjärde advent ändå <3

Kram :)

2011-12-16 @ 11:02:38
Postat av: barbro

Skönt att migränen varit lite bättre!

Det är kul att gå i mamma och bebistankar under graviditeten och lite skrämmande ibland med! :D

2011-12-16 @ 18:08:10
Postat av: guldmulten

Klart lillskruttan mår bra!

Kommer vara det finaste du nånsin sett!!!

2011-12-17 @ 22:14:12
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0