Skidskytte mm

Igår var det tjejfika i Örebro. Jättekul att träffa kompisarna och prata lite skit! :) Vi bjöds på en otroligt god kladdkaka med saffran, mandelmassa och vit choklad. Mmmmmm vad god!!! Måste baka den snart!

Nu har skidskyttet satt igång. Roligt! Men det är INTE kul att det går på fyran. Skit för all reklam hela tiden, man blir så trött... Inom 28 minuter igår så var det FYRA reklampauser! Suck... Kommentatorerna får väl efter två tävlingar med tveksamhet godkänt men jag saknar allt Ulfbåge och Grenemark, det gör jag! David Ekholm är kanske inte den bästa kommentatorn jag hört men jag hoppas han växer med uppgiften. Johan Edlund är faktiskt helt ok.

Roligt idag med Anna-Maria Nilsson som kom tvåa! Härligt! Jag hade nästan gett upp hoppet om henne men si man ska aldrig säga aldrig ;D Tjejerna sköt otroligt bra idag, kul!

Trackback
RSS 2.0