Köket är packat!

I helgen var min mamma här och hjälpte oss att packa ner köket. Supersnällt av henne att ställa upp! Vi jobbade hela lördagen och fick ner det mesta av köksgrejerna i lådor. Det blev även lite skidtittande under helgen, perfekt med en paus i packandet :) Tyvärr gick det ju inte så bra som vi hade hoppats för de svenska åkarna, men det kommer fler chanser!

På söndagen tog vi det mest lugnt och jag började virka på min andra giraff, den första är klar och kommer läggas ut här snart. Den blev stor! :) Idag har jag ätit lunch med Guldmulten på stammisstället och sen gick jag en promenad hem från stan med ett kort stopp på Rusta. På eftermiddagen tittades det på inspelade skidor med sambon när han kom hem från jobbet. Han överraskade mig med en bok på min namnsdag, gulligt! :)

Tusen tack mamma för att du hjälpte oss så mkt i helgen! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0