Miffy

Nu har jag gjort färdigt Hello Kittys kompis Miffy. Hon blev rosa och vit med en liten blomma vid örat. Mönstret hittade jag på http://saraknitty.com men jag har ändrat vissa detaljer efter eget humör :)

Idag har jag lunchat med Guldmulten och pratat skit om ditt och datt. Väntar med spänning på att hon ska lägga ut sina amigurumi på sin blogg! Fyndade visst även ett par nystan till, till sambons förtret *hehe* ;-)

Tvättdag idag, pust... Önskar att jag hade en egen tvättstuga istället för Öbos ute på gården. Men men man kan inte få allt!

Nu ska jag virka lite innan det är dags att hämta upp tvätten :)


Kommentarer
Postat av: guldmulten

jättesöt ju!!! Du är så duktig!!

2011-02-01 @ 20:32:44
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: guldmulten

Förresten förstår jag nu varför mina blivit mer randliga än dina haha det är ju för att jag virkat fel ju. Testade idag att göra rätt och då blev det ju ett annat utseende :)

2011-02-01 @ 21:19:19
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: Sara

Supersöt!! Söt liten blogg oxå :-)

2011-02-02 @ 08:46:26
Postat av: A-L

Gud sååå söt liten Miffy! : )

Håller med om att den blåa himmlen ger kraft och inspiration! Skönt oxå att se fast mark under fötterna på promenaderna...hi...hi..

2011-02-02 @ 09:20:45
Postat av: Ulrika

Jättesöt :)

Va duktig du är!

Vet någon som säkert skulle vilja ha en sådan :)

2011-02-08 @ 14:18:19
Postat av: sonja

du är ju så duktig. jag är mkt impinerad. jag vill också.

2011-02-09 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0