Pulsvärmare

Dom här pulsvärmarna virkade jag till min kompis Guldmulten i julklapp. På den ena pulsvärmaren sydde jag fast en virkad blomma och på den andra en virkad stjärna. Garnet heter Du Store Alpakka och är inköpt på ett supertrevligt ställe som heter Ostbiten och ligger i Granhammar utanför Örebro. Dom säljer sina egna jättegoda hemmagjorda ostar Evert och Barbro och goda marmelader bland annat. Plus att dom har en hel lada full av garn. Jag ville inte gå därifrån :))) Tydligen har dom stickcafé där ibland, kanske skulle vara något att åka på!

Här rullar dagarna på alldeles för fort tycker jag. Har inte hunnit virka i princip någonting på en vecka. Ikväll hoppas jag dock få en stund över för virkningen :)

Idag var sambon och jag i Wadköping och åt lunchbuffé, helt ok mat! Lugnt och skönt var det och solen sken in genom de små söta fönstren på övervåningen av cafét. Vi behövde komma ut lite och bara umgås. Det var jättemysigt :)

Blev kraftigt irriterad förut idag då vi skulle haft visning av lägenheten och ingen av de tio som fått erbjudandet av Öbo dök upp! Här hade vi städat och fixat och sen kom ingen. Konstigt tycker vi! Dessutom var det den andra visningen då ingen tog lägenheten efter första visningen. Men nu är det iaf städat, försöker se det så!




Kommentarer
Postat av: guldmulten

bästaste o finaste värmarna!

Jag har använt dem mycket, de är kanon!

Stort tack igen!

2011-02-08 @ 21:06:56
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: sonja

supersnygga, akn man kanske få köpa ett par?

2011-02-09 @ 21:01:55
Postat av: Siv

Vilka fina pulsvärmare du gjort. Dom såg sköna ut at ta på sig. Du har virkat mycket fint också.

Hälsningar Siv

2011-02-10 @ 15:51:54
URL: http://www.bloggmormor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0