Värk i kroppen

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått lite massage på min ömma kropp. Skönt! Tyvärr har jag just nu väldigt ont i kroppen så jag känner mig lite trött på att ha ont jämt. Har huvudvärk och är allmänt spänd. Inte kul :-(

Var och åt lunch hos min kompis S och busade med hennes fina son L. Han är så go :) Fick jättegod gryta med linser och annat gott i. *Mums* Stannade där några timmar för att sedan bege mig hemåt. Gick till Söbyängen från Järntorget och sedan från Sörbyängen och hem till oss. Blev en rejäl promenad idag! Var lite jobbigt med all is på vägarna, jag fick kika efter vart jag satte fötterna hela tiden för att se till så att jag inte ramlade och det resulterade i extra mkt huvudvärk då jag fick anstränga nacken. Lite grinigt inlägg idag men så blir det när man har ont. Känns bättre nu när jag gnällt av mig lite ;-)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och tittat på tv. Rätt skön avslutning på dagen :) Nu ska vi gå i säng, blir tidigt sänggående då sambon börjar tidigt den här veckan.

God natt!

Kommentarer
Postat av: guldmulten

fy för värk!!

2011-02-05 @ 12:54:05
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0