En fråga

Varför finns det (enligt mig) puckade människor som handlar på scheisseaffärer? Visst kan jag till en viss del förstå människor med dålig ekonomi (vilket jag själv haft i många år utan att handla puckat) men det jag förstår mindre är människor med bra ekonomi som sponsrar scheissebutiker och på så vis utarmar det lilla som finns kvar av det industriella Sweden. Jag tycker att det är scheissedålig stil att handla på scheisseaffärer. Jag är inte perfekt, men jag försöker iaf att inte handla puckat...

Kommentarer
Postat av: V

Väl rutet! Det kommer ju knappast fortsätta vara lika billigt när de andra butikerna är utkonkurrerade. Med tanke på hur mycket de går i förlust med nu är det väl inte heller omöjligt att de till och med kommer ta i lite extra för att ta igen det de har förlorat...

2011-07-20 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0