Måndag

Förra veckan gick jättefort! Huga, jag hann inte med känner jag. Mår inget vidare just nu men jag kämpar på.

Hade dock en jättemysig helg med min älskling! Vi var på loppisturer och handlade lite nödvändigheter på lördag dag och på kvällen blev det filmmys och god mat. På söndagen var vi hemma och jag solade en stund och sambon fixade med lampor och satte ihop en bokhylla till köket (för våra kokböcker) På kvällen såg vi flera filmer och även Mästarnas mästare. Det var så skönt att ta det lugnt och bara umgås han och jag. I veckorna springer verkligen tiden fram och det var ett tag sen vi hade en så lugn och avslappnad helg. Älskar dig så mkt V! :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig så mycket med, min M :)

2011-05-24 @ 08:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0