Virkar igen!

Nu har jag äntligen kommit igång med virkningen igen! Roligt! Just nu håller jag på med en drake/dinosaurie som min älskade brorson önskat sig. Fick leta länge och väl innan jag hittade mönstret till en som jag tyckte var fin. Mönstret till draken kommer från http://sofiasobeide.etsy.com Jag tänker modifiera draken lite så den blir mer dinosaurielik, får se om jag lyckas :) Jag har även köpt ett zebramönster och ett isbjörnsmönster via en holländsk amigurumivirkerska. Skriver mer om dom senare.

Igår var jag hos min vän S och hennes goa son L. Vi pratade och hade trevligt och jag läste böcker och busade med L. Mysigt :) Sen kom sambon och hämtade mig för vidare transport till Ikea och Ica. Vissa saker skulle inhandlas och andra saker bara kikas på. Sen åkte vi hem och slappade framför tv:n innan sambon gick i säng vid nio. Snart är det dock lite långhelg att se fram emot iom Kristi himmelsfärd och nationaldag. Härligt! Vi ska försöka göra någon utflykt tror jag men vet inte vart.

Längtar till Gotland nu, jättemycket! Funderar på att åka ner en vecka själv i juni. Huset är ledigt så jag tror det blir så. Sen åker vi ju ner tillsammans, sambon och jag i augusti. För oss är det största lyxen att få ha ett eget hus med egen trädgård under dessa veckor och dessutom ha stranden 350 meter bort. Hoppas det blir fint väder i sommar så att det blir mkt bad! Men det gäller att ha med sig Grizzly med partner för att ha koll på badtemperaturen *hihi* ;-)





Kommentarer
Postat av: guldmulten

Dionsaurien kommer bli kalas, är jag säker på!

Jag har oxå kommit igång igen efter ett tags vilande, ska få färdigt min kudde nu tänkte jag.



Haha ja ska temperaturen mätas måste du ta med de två =)

2011-05-26 @ 20:52:33
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0