Choklad...


I lördags var vi på Chokladsalong i Askersund med svärföräldrarna. Jättetrevligt! Solen sken och chokladen var god :) Sambon och jag skrattade gott åt hur en del människor beter sig runt gratischokladen. Det gäller tydligen att moffa i sig så mkt som möjligt med hela framiljen i släptåg som moffar lika bra. Hehe, ganska komiskt faktiskt ;p Tack svärisar för en jättetrevlig dag!

Kören kändes rolig den här gången. Vi fick några nya låtar med lite riv i och vi skrattade rätt så mkt. Körledaren tog själv upp det här med fikapaus så jag behövde inte ta upp det. Så nu ska vi börja med det, känns bra :) Ser fram emot en rolig körhöst! Tack A-L för att du tipsade mig om detta :)

Igår träffade jag Guldmulten och söta Klara. Dom kom hit på lunch och sen gick vi på Sveas och fikade efteråt. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: A-L

Ja. vad trevligt allt låter :D

Kanske får vi sjunga tillsammans snart:D

Kram

2011-09-15 @ 15:45:32
Postat av: guldmulten

o jag tror jag glömde tacka för lunchen.... oooops.. tack tack tack den var kalassmarrig!! :)

2011-09-16 @ 09:16:38
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0