Migrän och huvudvärk i fyra av sex dagar.....

Nu har jag haft migrän och huvudvärk i fyra av sex dagar. Och då pratar jag inte om den molande huvudvärk jag lider av dagligen utan om blixtrande smärta och ett huvud som känns som det ska explodera. Som om huvudet sitter fast i en skruvtving och blir mer och mer åtskruvat. Ett helvete rent ut sagt :-(
Har ont i huvudet idag med så det känns ju positivt. *NOT* Ska träffa en läkare nästa vecka så får vi se vad dom säger... Vill någon byta huvud med lilla mig? :-(

VM-reflektioner:

Fulaste skägget sitter på Harting, den tyske diskuskastaren. Fruktansvärt fult!

Minsta byxorna sitter på stavhopps- längdhopps- och trestegstjejerna. Ok ni har snygga kroppar och det är väl bra, men vem vill ha skrevet fullt med sand??? Inte skönt! Stavhopparna landar iofs inte i sand men dom brukar ändå få gå och dra i trosorna där bak för att dom skär in. Verkar jobbigt. Ett tips, man ser era fina kroppar även om ni har liiite större trosor. Men men ;D

Roligt med många överraskningar i detta VM tycker jag. Många nya som kommer och kniper medaljer. Kul!

Häftig spjutfinal för damer idag, wow! Och tyske unge David Storl imponerade i kulstötning. Veronica Campbell-Brown sprang lysande och förtjänade verkligen sitt guld. Roligt också med Sydafrika som tar silver i stafett. Trist att inte få följa längdhoppsfinalen tycker jag. Visst, de hoppade tydligen inte så bra idag, men det hade varit kul att få se mer än bara några få hopp. Hade hoppats att Watt skulle vinna men han fick nöja sig med silver.

Saknar Stefan Holm, den lilla ettriga, duktiga killen som alltid gav allt. Jag vet, du är pensionerad nu Stefan men jag saknar dig ändå. Det var liksom lite roligare när du var med :)

Kommentarer
Postat av: A-L

Tråkigt med värk, :( krya på dig. Önskar någon kunde ta min nacke.

Håller med dig om allt, ang. friidrotten. Saknar oxå den lille (trots sina 181 cm)hi..hi.. Stefan Holm.

2011-09-04 @ 06:23:36
Postat av: Gomorronsol

Tack! Det värmer att någon bryr sig om en när det är lite tungt :)

2011-09-04 @ 10:31:58
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0