Imorgon är det dags!!



Nu är det äntligen dags! Helt otroligt att vi ska bli föräldrar om bara några timmar. Vi är fulla med känslor och jag skrattar och gråter och är rädd och lycklig på samma gång. Hela registret har gått runt idag. Håll alla tummar för oss imorgon bitti och sänd styrka till oss i tanken, det kommer behövas! Nu blir det snart mys med en pizza framför tv:n för att sen duscha och tvåla in mig med specialtvålar och svampar inför ingreppet. Sen är det dags för fasta och sova några få små timmar innan jag måste duscha igen innan avfärd.

Vi längtar efter dig nu bebis!! :D VI ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: guldmulten

Alla mina tummar hålles hårt hela dagen!!!

Jag är jättespänd jag med :)

Skulle helst vilja messa dig varje timma o kolla läget haha...

Snart kommer ni ha världens underverk hos er, det kommer bli fantastiskt!!

Stora kramar

2012-04-02 @ 09:10:17
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska bli spännande att se den lilla tjejen. Stort grattis till er!!

2012-04-03 @ 11:54:46
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0