Handledsvärmare




Här är ett par handledsvärmare i ullgarn som min vän S har fått. Färgerna har hon valt själv. Tycker även jag väldigt mkt om turkosblått och brunt tillsammans! Har kommit igång med virkandet på allvar de senaste veckorna. Har knappt vågat virka förut pga all migrän. Men peppar peppar så har migränen inte visat sig på ett bra tag!

Vecka 29 i graviditeten nu! Tiden springer på och jag växer stadigt och nu börjar det kännas riktigt tungt. Har hemsk ryggvärk och ont i handlederna som domnar och svullnad i fingrarna. Svårt att sova på nätterna då det trycker på hela tiden och jag måste springa på toa minst fyra-fem gånger per natt. Dessutom är jag precis igenkorkad i näsan så jag har svårt att andas på nätterna vilket inte gör det lättare att sova precis. Men men vad gör man inte för att få se sin guldklimp :)

Idag måste jag ut och ta en promenad. Jag fasar lite varje gång eftersom att jag har så fruktansvärt ont men jag måste verkligen röra på mig. Jag flåsar och knotar på runt samhället och sen hem och sitta med värmekudde eller TENS på det onda någon timme. Önskar man orkade röra sig mer för konditionen försvinner nästan helt när man inte kan röra sig så bra. Och tjockare ska man visst bli, huga!

I söndags var det after dop hemma hos Guldmulten med familj. Lilla K döptes helgen innan och det var fika för hela gänget. Mkt goda kakor och trevligt var det, tack för det :)


Kommentarer
Postat av: guldmulten

Vad fina de var! Du är så duktig!

Det är bra att du flåsar på :) Röra sig är alltid bra.

Tack själva för att ni ville fira med oss, och stort tack för den jättefina boken. Jag läste lite ur den för Klara igår :)

2012-01-31 @ 12:15:18
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Nu har jag promenerat, pust vad jobbigt det var. Men nu lägger sig kilona snabbt så jag måste göra något! Vad roligt att ni gillade boken :)

2012-01-31 @ 12:29:32
URL: http://gomorronsol.blogg.se/
Postat av: Maneten

vilka fina Handledsvärmare!! :)

2012-01-31 @ 14:51:53
URL: http://marinaholmens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0